Pamiętacie może jeszcze Honde Civic V generacji ???
tak tak to ten model który chyba jak na razie był najładniejszy z wszystkich civic-ów.
Marzenie każdego tunera, bo gdy oglądało się Szybkich i wściekłych 1 czy 2 to trafiały się na planie, silnik V-tec z zmiennymi fazami rozrządu, mimo małej pojemności potrafił dużo jak i do dziś. Dzięki małej masie napędowi na przód to Civic V był naprawdę szybki, silnik bardzo podatny na modyfikacje dzięki czemu był jeszcze mocniejszy. Zawsze chciałem mieć takiego Civic-a do
dzisiejszego dnia jest to chyba najczęściej przerabiana i modyfikowana wersja tego modelu, co prawda dzisiejszy styl to bardziej „ german style „ lub najczęściej „ JDM „ dla Hondy na szczęście wyszedł już z mody styl ery „ Black Magic „ ( czarne szyby, spoilery, chińskie zderzaki a raczej pługi śnieżne które po zderzeniu z dużym owadem przy dużej prędkości mogły się uszkodzić no i oczywiście ryczący wydech…)
Co prawda to autko nigdy nie będzie legendarnym NSX –em ale jednak ma coś w sobie, a nie jak dajmy na to najnowszy model „UFO” który nie daje żadnego zadowolenia z jazdy
Na dodatek ten wygląd.
Małe przypomnienie o osiągach i występujących silnikach:
Produkcja od 1991-1995r.
Silniki no co tu wymieniać, podam tylko te najmocniejsze i kultowe V-TEC
1,6 l 125 KM
1,6 l 130 KM
1,6 l DOHC 150 KM
1,6 l DOHC 160 KM