poniedziałek, 7 stycznia 2013

Honda NSX

Honda NSX

Japońska Odpowiedź na Ferrari, Honda NSX

ten samochód zrewolucjonizował segment aut sportowych. Pierwszy na świecie seryjny super samochód z nadwoziem w pełni z aluminium. Nadwozie było zaprojektowane przez Ayrtona Senne. Dzięki napędowi na tylna oś, nadwoziu coupe i silnikowi umieszczonemu z tył auto świetnie się prowadziło i mogło konkurować z takimi markami jak Porsche, Ferrari czy Lamborghini. Właśnie wtedy Honda do swoich silników V6 w NSX zaprezentowała zmienne fazy rozrządu czy potocznie nazywane w Hondzie V-TEC. Dostępne Silniki:
2,977 cc C30A V6 (201 kW; 274 KM; 280 Nm)
3,179 cc C32B V6 (216 kW; 294 KM; 304 Nm)

Skrzynie biegów to 4 biegowy Automat oraz 5 i 6 biegowy Manual. Dzięki bardzo dobremu rozłożeniu masy silnikowi V6 DOHC (V-TEC) ten wóz był naprawdę szybki, zastosowania z Formuły 1 do dziś sprawiają że może on konkurować z nowymi super autami.



 

Sample text

Sample Text

Sample Text

 
Blogger Templates